Klacht: verpakking te glad

op 03 november 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

De nieuwe verpakking is zo glad, dat ik er een speciale techniek voor heb ontwikkeld om deze niet uit mijn hand te laten vallen. Ik grijp de pot bij het glas, helemaal onderaan, zet hem veilig neer en draai dan het deksel open. Bij het terugzetten in de kast, hanteer ik dezelfde handeling. Bij een volle pot moet men de balans in de gaten houden. Al met al vind ik dit een zeer klantonvriendelijke verpakking die weliswaar mooi in de schappen staat, maar onhandig is in het gebruik. Mensen met reuma moeten zich wellicht van ruime gummi handschoenen gaan bedienen alvorens de pot te pakken?

Aanpassing van het gouden gedeelte van de verpakking, zodat men weer grip heeft op de pot.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Nestlé

1 jaar geleden - Beste Elisabeth,Hartelijk dank voor je bericht waarin je laat weten dat het nieuwe design van de pot NESCAFÉ GOLD je tegenvalt. Wij stellen feedback van onze consumenten zeer op prijs.We zullen jouw bevindingen hierover doorgeven aan de marketingafdeling. Mochten er veel vergelijkbare reacties over binnenkomen, dan zou dit aangepast kunnen gaan worden.Heb je nog vragen? Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.Met vriendelijke groet, Sylvia

Alle klachten die gemeld zijn door Skyliz