Klachten over Nestlé

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Nestlé zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

224 klachten gemeld
6.2 /10
136 stemmen
136

Tijdslijn

Samenwerking koffieboeren

Klacht van op 09 september 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Door de investering met de koffieboeren voor hun opleiding, kocht ik altijd nescafé gold instantkoffie. Nu zie ik het bekende logo niet meer op de deksel staan. Heeft U het samenwerkingsverband beëindigd? Kunt u mij hierover berichten? Vriendelijke groet, Pauline Meijers Lees meer

Nieuwe Nescafé Gold

Klacht van op 09 juli 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Deze vernieuwde en verbeterde versie van jullie Nescafé Gold is niet meer van de Gold kwaliteit die het voorheen was. Ik merk dat de koffie niet goed meer oplost. Daarnaast zorgt de 3% toegevoegde arabicabonen er voor dat er een... Lees meer

Oploskoffie Nescafe niet lekker meer

Klacht van op 07 juli 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

En nee, niet nogmaals het verhaal afdraaien over de nieuwe bonen als reactie op mijn klacht, zoals bij anderen is gebeurd. We hebben de achterkant gelezen van de verpakking, want dat doe je (meestal vooraf) en soms achteraf wanneer blijkt... Lees meer