Klacht: Smaakt niet

op 29 juli 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste Nescafe,

Als trouwe klant zijn ook wij zeer ontevreden over de nieuwe smaak van Nescafe Gold.
De koffie smaakt niet meer zoals voorheen en laat een zware nasmaak achter.
In de bodem van je kop zie je ook dat een dikke laag zwarte koffie dik achter blijft.

Ik zou heel graag de oude vertrouwde Nescafe Gold weer terug willen zien in de schappen.

Ik ben weer tevreden als de oude Nescafe Gold weer terug komt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 09 augustus 2018 om 11:11 geantwoord

Beste Meneer, Mevrouw Eren,

Bedankt voor je reactie op Klacht NL. Uit onze administratie blijkt dat je ook een e-mail hebt gestuurd naar onze consumentenservice.

We hebben je per e-mail uitgelegd dat receptuurwijziging tot stand gekomen is na consumentenonderzoek.

Wij vinden het jammer dat je niet meer tevreden bent met de NESCAFE Gold en gaan je feedback doorgeven aan de NESCAFE marketingafdeling.

Mocht je nog vragen hebben, dan mag je ons altijd een e-mail sturen of bellen op werkdagen van 8:00 - 18:00 uur.

Melissa van Nestlé Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door G Eren