Klacht: Smaakt niet

op 29 juli 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Nescafe,

Als trouwe klant zijn ook wij zeer ontevreden over de nieuwe smaak van Nescafe Gold.
De koffie smaakt niet meer zoals voorheen en laat een zware nasmaak achter.
In de bodem van je kop zie je ook dat een dikke laag zwarte koffie dik achter blijft.

Ik zou heel graag de oude vertrouwde Nescafe Gold weer terug willen zien in de schappen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben weer tevreden als de oude Nescafe Gold weer terug komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 09 augustus 2018 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Meneer, Mevrouw Eren,

Bedankt voor je reactie op Klacht NL. Uit onze administratie blijkt dat je ook een e-mail hebt gestuurd naar onze consumentenservice.

We hebben je per e-mail uitgelegd dat receptuurwijziging tot stand gekomen is na consumentenonderzoek.

Wij vinden het jammer dat je niet meer tevreden bent met de NESCAFE Gold en gaan je feedback doorgeven aan de NESCAFE marketingafdeling.

Mocht je nog vragen hebben, dan mag je ons altijd een e-mail sturen of bellen op werkdagen van 8:00 - 18:00 uur.

Met vriendelijke groet,
Melissa van Nestlé Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door G Eren