Klacht: Smaak vernieuwde Nescafé gold

op 26 juli 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Samen met mijn 4 andere zussen en vele anderen ben ik helemaal eens met Laila; de smaak is veel minder en er blijft een restje koffie op de bodem van mijn mok, ook na goed roeren.
Ik struin nu alle winkels af op zoek naar de oude vertrouwde koffie
Oplossing : never change the winning team

Gewenste Oplossing:

De smaak van de oude Nescafé gold is wereldwijd de beste

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 09 augustus 2018 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Suzy,

Bedankt voor feedback over de receptuurwijziging van onze NESCAFE Gold.

Door de toevoeging van fijngemalen hoogwaardige koffiebonen (3%) komt de zachte smaak en het rijke aroma van de koffie nog beter vrij. Het residu dat je in het kopje ziet, zijn de fijngemalen koffiebonen.

We gaan je feedback doorsturen naar de NESCAFE marketingafdeling. Mochten er veel vergelijkbare reacties over binnenkomen, dan zou de smaak aangepast kunnen gaan worden.

Heb je nog andere vragen of wil je contact? Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen.

Met vriendelijke groet,
Melissa van Nestlé Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door Susy1