Klacht: Smaak

op 05 augustus 2019 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze idee is dat de smaak en nasmaak van Nescafé Gold cappuccino is veranderd.
Deze is niet meer zo smaakvol en koffiesmaak is meliger en slapper.

Gewenste Oplossing:

Tevreden is moeilijk te omschrijven maar men dient wel koffie te proeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Nestlé

8 maanden geleden - Wij hebben Hans een e-mail gestuurd met uitleg dat de receptuur van onze NESCAFÉ Gold Cappuccino niet recentelijk is gewijzigd. Wij zullen zijn belevingbevindingen doorgeven aan onze NESCAFÉ marketingafdeling. Als service hem een nieuwe verpakking opgestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Ponderosa