Klacht: slechte smaak en drap in het kopje

op 12 januari 2019 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Het gaat over de Nescafé Gold pot van 200 gram.
Houdbaarheidsdatum: 032020 09.33.
Pas gekocht bij de Trekpleister. De smaak is niet meer zoals eerst.
Nu blijft er een beetje drap over in je kopje, ondanks het vele roeren.
Dat was eerst nooit. Er wordt geknoeid met de koffie en de prijs blijft hetzelfde.

Beter smaak, net als vroeger en geen drap meer dat achterblijft.
De aanbevolen koffie door Nescafé, de Nescafé gold crema, is helemaal niks. Smaakt niet naar echte koffie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Nestlé

1 jaar geleden - Beste mevrouw,Hartelijk dank voor je bericht waarin je laat weten dat de nieuwe smaak van NESCAFÉ GOLD je tegenvalt.Wat is er veranderd?Onze NESCAFÉ GOLD is vernieuwd. Door de toevoeging van fijngemalen hoogwaardige koffiebonen (3%) komt de zachte smaak en het rijke aroma van de koffie nog beter vrij. Het residu dat je in het kopje ziet, zijn de fijngemalen koffiebonen. Voordat wij een nieuwe variant introduceren, laten we deze altijd testen door consumenten. Bij de meerderheid van de testers viel onze nieuwste innovatie in de smaak.Het spijt me te horen dat de smaak toch tegenvalt. We zullen dit doorgeven aan de marketingafdeling. Mochten er veel vergelijkbare reacties over binnenkomen, dan zou de smaak aangepast kunnen gaan worden.Met vriendelijke groeten, Sylvia

Reactie van de melder van de klacht nescafe gold

1 jaar geleden - Hartelijk bedankt voor de duidelijke uitleg !!

Reactie van de melder van de klacht nescafe gold

1 jaar geleden - Uw reaktie is duidelijk!

Alle klachten die gemeld zijn door nescafe gold