Klacht: Niet meer te drinken

op 06 oktober 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Nestle,

Mijn vader is een trouwe nestle oploskoffiedrinker. Ook hij vindt de nieuwe versie niet te drinken. De smaak is niet meer zoals voorheen en er blijft prut achter in zijn beker. Hij zou heel graag de oude koffie van nescafe gold weer willen hebben. Geen bonen of iets dergelijks aan toegevoegd. Ik hooo echt dat het aangepast gaat worden .

Gewenste Oplossing:

De oude nescafe gold oploskoffie terugkomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 11 oktober 2018 om 17:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door NGoktepe