Klacht: niet goed afgewerkte koffiezakjes

op 22 februari 2020 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Dag mevrouw, heer
Nu heb ik al voor de derde keer een zakje Nescafe Gold Cappuccino die niet goed dicht zitten en bij uit de verpakking halen de keuken vol met koffie gestrooid wordt

Graag bij de productie hier beter opletten

Groet

Ik ben best tevreden over de geleverde kwaliteit

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 24 februari 2020 om 08:27 geantwoord

Beste Jan,

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om jouw klacht over NESCAFÉ Cappuccino aan ons door te geven. We doen ons best de hoogste kwaliteit te leveren en vinden het vervelend om te horen dat we daar niet in zijn geslaagd. Onze excuses hiervoor.

Wat hebben we gedaan?
Dankzij jouw bericht konden we de klacht doorgeven aan de kwaliteitsafdeling van NESCAFE GOLD. Zij gaan het proces waar nodig verbeteren om dit soort fouten in de toekomst te voorkomen.

Mogen we je iets aanbieden?
We zouden het vervelend vinden als je het vertrouwen in onze producten verliest door deze ervaring. Daarom stuur ik je graag een nieuwe verpakking NESCAFÉ Cappuccino. We hopen dat je zo weer een positieve ervaring hebt met NESCAFE GOLD.

Contact
Heb je nog vragen? Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via Facebook. Wij helpen je graag.

Sylvia

Alle klachten die gemeld zijn door j.collombon