Klacht: Nescafe originalal

Vandermost1111 op 10 april 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al enige tijd is de nescafe original vervangen door nescafe Azera..De smaak van deze koffie is niet te vergelijken.Wij vinden deze ronduit slecht…wij dronken de original al ruim twintig jaar,en kunnen niet wennen aan de nieuwe Azera…vooral de drap onderin het kopje is smerig…
Vorige week zagen we de original weer in het schap..we waren blij ons vertrouwde kopje koffie weer te drinken…..Helaas was dat eenmalig…nu was alleen weer de Azera te verkrijgen… Jammer,jammer, dat deze koffie is veranderd…de gold crema is geen goed alternatief.en er zitten voor een hogere prijs slechts 20 zakjes in het doosje.. wanneer komt de Espresso original weer terug
Met vriendelijke groet Els

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas weer tevreden wanneer het oude vertrouwde doosje weer in de schappen ligt en niet dit slootwater......

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Els,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Met vriendelijke groet,
Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door