Klacht: Drapje blijft achter in het kopje

op 24 juli 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik gebruik al jaren nescafe gold maar sinds er de nieuwe verpakking er is blijft er er een drapje achter in het kopje. En het smaakt niet meer naar koffie. Ik drink normaal gesproken zeker wel 6 koppen per dag maar sinds dat het veranderd is is het niet meer te doen. Ik heb minder behoefte om koffie vooral nescafe gold te drinken. En anders maar een ander merk. Had toevallig nog wel 2 potten in huis. Maar wat me wel opvalt is dat nescafe gold voorheen niet in de reklame kwam maar nu ineens overal wel. Raar dit. Ik hoop dat jullie hier wel wat aan gaan doen en anders zeker wel heel veel klanten kwijt.

Als de smaak weer zou zijn zoals voor dat de verpakkingen waren veranderd

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 25 juli 2018 om 15:07 geantwoord

Beste Ozlem,

Onze NESCAFÉ GOLD is vernieuwd. Door de toevoeging van fijngemalen hoogwaardige koffiebonen (3%) komt de zachte smaak en het rijke aroma van de koffie nog beter vrij. Het residu dat je in het kopje ziet, zijn de fijngemalen koffiebonen. Voordat wij een nieuwe variant introduceren, laten we deze altijd testen door consumenten. Bij de meerderheid van de testers viel onze nieuwste innovatie in de smaak.

Het spijt me te horen dat de receptuur je toch tegenvalt. We zullen dit doorgeven aan de marketingafdeling. Mochten er veel vergelijkbare reacties over binnenkomen, dan zou de receptuur aangepast kunnen gaan worden.

Met vriendelijke groeten,
NESTLE NEDERLAND
Tonny

Heeft op 25 juli 2018 om 19:06 geantwoord

Ik denk dat er niks aan gedaan gaat worden en bij deze moet ik op zoek naar een ander merk koffie

Alle klachten die gemeld zijn door Ozlem temur