Klacht: nestle fruitflesje aardbei-peer

op 18 juli 2012 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb laatst,bij de jumbo korreweg (groningen),
een pakje nestle fruiflesje aardbei-peer gekocht.
Eenmaal thuis nietsvermoedend zijn flesje klaar gemaakt.
Ik haal het uit de magnetron,helemaal geschift,dus ik kijk op de verpakking,is het pakje al ruim 6maanden over de datum!!!
Ik vind dit voor supermarkt als de jumbo niet kunnen.En als ik zijn fles wel had gegeven,had mijn zoontje gewoon bedorven melk gedronken!!!

Groet maila

Gewenste Oplossing:

iets passends

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 18 juli 2012 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Consument excuses aangeboden. Onze Zekerheid 'Niet tevreden, geld terug' uitgelegd. Consument kan terug naar de winkel waar dit probleem zal worden opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door rdm