Klacht: nesspreso cup’s waardeloos

op 04 september 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

aluminium-kapje scheurt ,laat los of blijft achter in het Nesspreso apparaat met vervelende gevolgen.
Per toeval kwam ik er achter dat het aluminium-kapje achterbleef in het koffie apparaat. Aangezien deze zo strak achterblijft is het mij bij het vorige Nesspreso apparaat niet opgevallen en heb ik ik voor Jan Pik een nieuw Krups aangeschaft.
sinds de kleine verpakking cups is de kwaliteit rondom waardeloos.
Helaas kan ik hier geen foto’s plaatsen anders had ik ze graag gepost.

Lidil aangezien er al meerdere klachten over zijn, doe er wat aan!

ps. de hutspot stamper is wel perfect, maar die verkopen jullie niet.

Gewenste Oplossing:

Lidil zijn verantwoordelijkheden neemt en zijn product op orde brengt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 04 september 2018 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jeroen-jeroen