Klacht: Nespresso Latisima + apparaten geven snel storing problemen.

op 18 augustus 2017 over DeLonghi in de categorie Koffie

Wij hebben in 2013 en 2014 twee Delonghi Latissima + nespresso apparaten gekocht .
Wij ondervonden toch wel vrij snel storingen aan het apparaat.
1x binnen de garantieperiode (netjes en goed gerepareerd)en bij het 2e apparaat buiten de garantieperiode.
Ik heb Delonghi vriendelijk gevraagd om uit coulange het apparaat kosteloos te repareren.omdat het apparaat niet aan de verwachte levensduur(wensen)van de klant voldoet.
Zij doen dit echter niet gratis maar tegen reparatiekosten van € 115,00
hier gaan wij niet mee akkoord omdat dit hoge reparatie kosten zijn.
voor € 209,00 koop je namelijk een nieuw apparaat.
Ook zijn wij het vertrouwen in het product kwijt geraakt en is de kans groot dat het apparaat opnieuw storingen krijgt met opnieuw reparatiekosten.
Ook bieden zij een nieuw apparaat met korting aan maar ook dan moeten wij nog de prijs betalen waar je het Nespressoapparaat ook in de winkel voor koopt € 209,00.Ze geven dus korting op de advies prijs waar wij niet mee akkoord zijn gegaan.

Wij zijn pas tevreden als het apparaat uit coulange kosteloos wordt gerepareerd omdat wij al bij twee nieuwe Delonghi Nespresso apparaten
met een gezamelijke waarde van € 418,00 wat toch wel duur is voor een koffiezet apparaat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeLonghi

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DeLonghi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RobRabbers61