Klacht: Nespresso koffie cups

op 09 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een grote fan van lidl producten. En haal hierndan ook bijna dagelijks mijn boodschappen. Zo koop ik ook altijd de nespresso cups van het merk Bellarom. Maar de laatste weken lijkt het wel dat er minder koffie in de cupjes zit. De smaak is minder dan voorheen. Hier kan ik echter wel mee leven. Maar dat de cupjes nu steeds blijven hangen in mijn nespresso apparaat vind ik meer dan vervelend. Andere merken hebben hier geen last van. De cupjes van huismerk jumbo werken wel prima. Maar omdat ik nog een vooraadje had van de lidl cupjes wil ik die eerst opmaken. Nu moet ik na elke kop koffie met mijn dikke vingers de oude cup eruit peuteren. Ik mag hopen dat mijn nespresso apparaat niet kapot gaat hierdoor

Gewenste Oplossing:

Als het opgelost wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 augustus 2017 om 16:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 09 augustus 2017 om 16:20 geantwoord

Een tegemoetkoming verstuurd? Ik weet niet naar wie, maar niet naar mij.

Alle klachten die gemeld zijn door Valthermond0599