Klacht: nep tickets

op 20 mei 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

ongsleden op 2 april kwam ik met het idee om mijn vriendin te verrassen met 2 ticktes voor het festival 7th sunday, zo gezegd zo gedaan, via viagogo heb ik deze besteld, alles netjes ingevuld alles netjes betaald ( een bedrag van maar liefst 199.50 euro, aangezien t 15 mei niet bepaald heerlijk weer wordt hebben wij besloten deze te verkopen via ticketswap echter na alles ingevuld te hebben kregen we de melding van ticketswap dat deze kaarten nep zijn!!!! OFTEWEL OPLICHT VOOR BIJNA 200 EURO GRAAG ZOU IK HIER T FIJNE ER VAN WILLEN WETEN EN OF DIT ZOMAAR ALLEMAAL DOOR KAN GAAN, NA VERDER ONDERZOEK ZIE IK WEL DAT IK NIET DE ENIGE BEN DIE DOOR VIAGOGO WORDT OPGELICHT

WANNEER IK HET VOLLEDIGE AANKOOP BEDRAG VAN 199,50 TERUG GESTORT ZIE OP MIJN BANKREKNR

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 20 mei 2016 om 12:54 geantwoord

Beste Pieter,

We hebben je order nagekeken en het ticket wat naar je verzonden was, is een geldig ticket. We hebben niet gezien dat je het ticket opnieuw voor verkoop hebt aangeboden. Helaas kunnen we de order niet vergoeden gezien je verkoper een geldig ticket heeft geleverd en ook de verkoper gegarandeerd is van betaling. Het niet gebruiken van gekochte tickets is altijd vrij, echter kunnen wij dit niet vergoeden.

Onze excuses voor enig ongemak!

viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door pieterboenne