Klacht: Negeren rode verkeerslicht op een zeer gevaarlijke en asociale wijze.

op 08 februari 2018 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een klacht ingediend bij Keolis/Syntus over een zeer gevaarlijke actie van een buschauffeur die door deze actie een ernstig ongeluk had kunnen veroorzaken waarbij doden hadden kunnen vallen.
Bij deze klacht heb ik camerabeelden meegezonden waarop duidelijk te zien is dat deze chauffeur niets heeft gedaan om dit te voorkomen.
Onderstaand is de klacht waar geen enkele reactie is gekomen en niet in behandeling is genomen.

Op 25-01-2018 om 17:54 uur, reed een buschauffeur op een zeer asociale en zeer gevaarlijke manier met een behoorlijke snelheid door het rode verkeerslicht. Alleen doordat de bestuurder van de auto voor mij zeer alert reed en remde werd een wellicht fataal ongeluk voorkomen. De buschauffeur had geen enkele intentie om een ongeluk te voorkomen. Niet alleen de bestuurders voor mij liepen ernstig gevaar maar ook de passagiers in de bus. Ik zal de video waarop te zien is dat deze buschauffeur alle veiligheid aan zijn laars lapt ook zeker doorgeven aan de media en de politie. De chauffeur kwam vanaf de busbaan Amsterdamseweg (station sonsbeekzijde) richting busbaan Willemsplein te Arnhem.
Ik wil graag op de hoogte worden gesteld van uw vervolgstappen.

Dat mijn klacht in behandeling wordt genomen en ik op de hoogte wordt gehouden van de stappen die dit bedrijf neemt tegen deze chauffeur.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John van Wessel