Klacht: negatief saldo

op 02 juli 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf de bushalte A29 bij Numansdorp, gaf mijn OVjaarabonnement in bus 169 met vertrek 9.15 richting Willemstad een negatief saldo van -3.48 euro aan, waardoor ik niet kon inchecken, de buschauffeur was gelukkig coulant, maar vertelde er wel bij, dat als er een negatief saldo op de kaart staat, dat je dan moet betalen, terwijl ik voor het OVjaarabonnement het hele bedrag in een keer betaal, mijn kaartnummer is:3036785

Gewenste Oplossing:

Dat als ik zo dadelijk terugreis, ik gewoon kan inchecken. NS kan het negatief saldo ongedaan maken, vorig jaar had ik 3/4 jaar een negatief saldo op de kaart, opgelopen bij een busreis van Syntus, zou dat negatieve bedrag meegenomen zijn in de nieuwe kaart!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 juli 2012 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Verwezen naar Arriva.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door vervoerongemak