Klacht: nee heb ik, ja kan ik krijgen ………..

op 15 augustus 2017 over Auping in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Auping,

Heb recent een Auping aangeschaft waarop ik mezelf wat kleur betreft heb moeten oriënteren op een kleuren kaartje van 1.5 bij 3 cm –> want de kleur die mij het mooiste leek, staat niet in de showroom (ook niet in andere winkels, die ik heb bezocht).
Nu blijkt de kleur totaal niet te passen bij mijn interieur.
Daar een Auping duurzaam is, zit ik er waarschijnlijk nog de rest van mijn leven tegen aan te kijken.
Maar zowel in de winkel als bij de klantenservice van Auping zelf krijg ik per direct een nee als ik vraag of mijn (standaard) bed (niet het matras e.o. spiraal) geruild kan worden voor een witte omheining.
Een mens kan zich toch vergissen …

Gewenste Oplossing:

Als Auping mijn omheining wil ruilen voor een witte omheining (zou geen andere kleur meer durven kiezen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht auping

1 maand geleden - Wat misschien ook kan, mijn bed ruilen voor een showroom model. Krijgt een/de winkel/showroom mijn kleur en ik een wit showroom model ..... ;-) :-)

Alle klachten die gemeld zijn door auping