Klacht: Tot in de treure gebeld worden .

H. T. op 25 augustus 2021 over Nederlandse Energievergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Ik ben vanmorgen weer gebeld door dit bedrijf met de altijd zelfde vraag bel ik wel gelegen en mijn antwoord was daarop nou eigenlijk niet maar daar hebben zij bij De Nederlands Eenergievergelijker helemaal geen boodschap aan hij begon met de tekst dat hij toch wel graag even met mij mijn energie nota door ging nemen omdat ik zeer waarschijnlijk toch wel veel te veel betaalde voor mijn energie rekening met gelijk de mededeling dat ik nu bij Essent klant was ik zei nee hoor o zegt hij daar bent u inmiddels weg ik zeg nee hoor ik ben daar nog helemaal nooit klant geweest maar nu bleef ik hem iedere keer in de rede vallen en gaf hem geen kans om er nog tussen te komen hij zegt op het laatst dat hij mij belde om mij te helpen ik zeg ja van de wal in de sloot ik begon toen over dat zij mij niet meer mochten bellen dat dit nu wettelijk is vastgesteld en dat ook de nederlandse energievergelijker zich hier aan moet houden en dat ik het spuugzat was dat zij mij soms 3 x in de week belden , maar ik heb nu bij een andere klacht gelezen dat zij het opnam en dat ga ik vanaf nu ook doen , dus als zij mij nu nog eens bellen gaat dat een staartje hebben een zien of zij zich dan aan de wet willen houden .

NIET MEER GEBELD WORDEN DOOR DEZE VERVELENDE MENSEN !!!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederlandse Energievergelijker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. T.