Klacht: Onbeschoft en ongewenst telefoongesprek

rovab op 02 september 2021 over Nederlandse Energievergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Ik werd gebeld door de Nederlandse Energie Vergelijker met een vaag verhaal dat ik kans heb om veel minder te hoeven betalen voor mijn energie. Ze zouden afspraken hebben met alle leveranciers en namens hen deze aanbieding doen. Ik gaf aan dat ik het niet vertrouwde en toen werd meneer boos, vertelde dat hij voor mij belde en dat hij zijn salaris toch wel kreeg enz. enz. Ik vroeg hem om de details via de email aan mij te sturen aangezien ik per telefoon al helemaal geen afspraken maak. Dat was goed maar dan moest hij wel wat gegevens hebben… Op mijn vraag welke gegevens dan kreeg ik geen antwoord maar het ging zeker langer dan 5 minuten gaan kosten. Voor basisgegevens???
Toen ik vertelde dat ik daar geen tijd voor had werd meneer zeer lomp en drukte het gesprek weg. Ik weet dat het bel-me-niet register niet langer bestaat maar dat er een nieuwe wet is aangenomen waarin staat dat bedrijven je niet zomaar mogen bellen. Helaas kreeg ik de kans niet om dit tegen deze lompe verkoper te zeggen aangezien hij ophing. Ik ben dit soort bedrijven echt beu.

Een excuus van dit bedrijf en dat dit bedrijf mij nooit meer belt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederlandse Energievergelijker

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederlandse Energievergelijker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rovab