Mijn Klacht:
Wij zitten al jaren bij essent en dit bevalt ons goed. Nu hebben wij in februari een nieuwe buurvrouw gekregen die klant is geworden bij de nem. Maar op haar formulier per ongeluk een verkeerd huisnummer heeft ingevuld. Nou zijn wij abrubt bij de Nem!!!! Dus Nem gebeld dat we het hier niet mee eens waren. Fout gaven ze toe maar kon niks meer veranderd worden. Wij waren uitgeschreven bij Essent en klant bij Nem geworden!!!!! Zonder handtekening verkeerde naam! Dat dit zomaar kan. Nu is alles eindelijk weer teruggezet naar de Essent maar ik moet bij Essent nu wel even de jaarafrekening betalen!!!!! Terwijl die normaal pas in augustus was. Over de duurste wintermaanden. Dit is een fout waar wij niks aan kunnen doen maar nu wel de dupe van zijn…. Ik ben zo Boos!!!! EN heb momenteel ook geen geld om de jaarafrekening te betalen!
Gewenste Oplossing:
De Nem betaald mijn jaarafrekening!
Het is tenslotte hun fout
