Geboden Oplossing:
Beste meneer,
Bedankt voor het indienen van uw klacht. Ik reageer hier graag op.
In uw klacht geeft u aan dat u geen verbruiksoverzichten heeft ontvangen over de maanden juni en juli. Er zou iets mis zijn gegaan met het uitlezen van de meterstand, maar dit probleem zou zijn verholpen. Toch ontvangt u nu geen overzicht.
Naar aanleiding van uw klacht ben ik gaan kijken naar uw meterstanden. Ik kan zien dat de standen op 1 juli 2022 niet zijn uitgelezen. Het verzoek voor het uitlezen van de standen is wel naar de netbeheerder verstuurd, maar de standen zijn niet uitgelezen of de uitgelezen standen zijn niet verwerkt. Zonder meterstanden kan NLE helaas ook geen overzichten opmaken.
Omdat de stand op 1 juli 2022 niet is uitgelezen kan er automatisch geen overzicht worden opgemaakt over de maand juni. Tevens kan er geen overzicht worden opgemaakt over de maand juli, omdat hiervoor ook de stand van 1 juli nodig is. Ik kan zien dat de meterstanden 1 augustus 2022 wel weer zijn uitgelezen. De volgende uitlezing is 1 september 2022. U ontvangt vanaf dat moment weer uw verbruiksoverzichten.
Ik kan u verder niet garanderen dat de verbruiksoverzichten altijd tijdig worden opgemaakt. NLE is hierin afhankelijk van de standen die zij doorkrijgt van de netbeheerder. Als er geen standen worden uitgelezen of worden verwerkt kunnen de overzichten ook niet worden opgemaakt.
Ik vertrouw erop dat de uitlezingen weer goed verlopen nu en u volgende maand weer een overzicht ontvangt. Ik heb u een e-mail gestuurd met daarin een kort overzicht van uw verbruik over de afgelopen 2 maanden. Dan heeft u hier in ieder geval wel inzicht in.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
NLE Webcare