Klacht: Geld wordt niet terugbetaald na jaarnota

Sleyting op 16 augustus 2022 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Op 27 juli heb ik mijn jaarnota ontvangen, hierin wordt aangegeven dat dit bedrag binnen 14 dag op mijn rekening staat. Op 9 augustus gebeld want het stond er niet op. Er werd mij. Beloofd door een zeer onvriendelijke dame dat het 10 augustus of uiterlijk 15 augustus op mijn rekening gestort zou worden want er was een storing geweest. Op 16 augustus ben ik weer gaan bellen en er werd mij gegarandeerd met 100% dat het vandaag nog op mijn rekening zou staan. Maar er staat nog steeds niks op.

Klantvriendelijker personeel en mijn eigen geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 17 augustus 2022 om 10:10 geantwoord

Beste mevrouw,

Bedankt voor het indienen van uw klacht. Ik heb uw klacht in behandeling genomen en voorzie u graag van een reactie.

In uw klacht geeft u aan dat u een teruggave op uw jaarnota heeft. Het bedrag zou binnen 14 dagen worden overgemaakt, maar u heeft het bedrag nog niet ontvangen.

Het klopt dat de teruggave nog niet is uitgekeerd. NLE heeft te maken gehad met een storing in het uitbetalen van facturen. De betalingen zijn opnieuw verstuurd naar de bank en het bedrag zou deze week nog op uw rekening moeten staan. Mijn excuses voor het ongemak. Ik verzoek u vriendelijk om even geduld.

Het is verder jammer om te horen dat u van mening bent dat de klantenservice medewerker die u heeft gesproken niet klantvriendelijk was. Ik zal de medewerker in kwestie hier feedback over geven.

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sleyting