Klacht: Geld niet ontvangen

lorenzomp op 14 augustus 2022 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

“Binnen 14 dagen” is totaal niet waargemaakt. Na ruim 14 dagen (en zelfs na 14 werkdagen) is de €450 die ik van NLE terug zou krijgen nog steeds niet ontvangen. Gezien de hoogte van dit bedrag en omdat ik altijd netjes op tijd betaal, vind ik dit belachelijk. Ook is de wachttijd van de klantenservice ruim anderhalf uur (!)

Ik wil graag zo snel mogelijk mijn €450 teug, zeker in deze tijden met deze energie kosten.

Gewenste Oplossing:

Per direct mijn tegoed terug op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 15 augustus 2022 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

Ik zie dat het tegoed vandaag is overgemaakt. Mijn excuses voor het feit dat er een vertraging is ontstaan! Het tegoed zal binnen maximaal enkele dagen zijn bijgeschreven.

Met vriendelijke groet,
NLE Webcare

lorenzomp

Heeft op 17 augustus 2022 om 01:37 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Geld is nogsteeds niet ontvangen. Dit is nu twee werkdagen verder. Geld overmaken naar een andere bank duurt max 1 dag

Alle klachten die gemeld zijn door lorenzomp