Klacht: aflopend contract

wimmie68 op 23 februari 2012 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

contact gehad met de klantenservice.
Mijn contract loopt medio aug. af, over 6 maanden.
ik dacht alvast opzeggen, anders zit ik er weer aan vast.
Tot mijn stomme verbazing vertelde de dame van de klantenservice mij dat ze de opzegging nog niet in ontvangst kon nemen.
Dat kon pas rond juni want kon kon ze het pas invoeren???
Op mijn antwoord dat ik het dan wel schriftelijk zou doen vertelde ze me dat dit ook niet mogelijk was????
Ik ga ervan uit dat deze dame een instructie volgt.
Op uitermate linkse wijze wordt zo dus geprobeerd om de consument als klant binnen te houden.

Gewenste Oplossing:

Schriftelijke bevestiging van de opzegging per einddatum van mijn aflopende contract. en een interne aanpassing van deze uitermate slinkse en klantonvriendelijk handelswijze

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 20 augustus 2012 om 17:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met [email protected].

Alle klachten die gemeld zijn door