Mijn Klacht:
Nadat wij wat laat waren met het doorgeven van de meterstanden, hebben we uiteindelijk de standen doorgegeven aan de Nederlandse Energie Maatschappij (NEM). Toen wij vervolgens een jaarrekening van €2600 kregen, keken mijn vrouw en ik elkaar een beetje vreemd aan.
We hebben uiteraard contact gezocht met de NEM en die gaven aan dat wij een verzoek tot correctie moesten doen. Uiteraard hebben wij dat gedaan en dachten daarmee de zaak rond te hebben. Na een tijdje niks gehoord te hebben, hebben we maar weer contact met de NEM gezocht. Zij wilden graag een foto met daarop de actuele meterstanden en een formulier van de sleuteloverdracht waarop de standen vermeld stonden.
Uiteraard diezelfde dag nog verstuurd via de email.
Helaas weer een tijdje niks gehoord en dus maar weer eens bellen. De reactie die de NEM standaard geeft: we zijn er mee bezig!
Na een aantal aanmaningen en herinneringskosten (jaja!) werden we toch vriendelijk verzocht om toch maar even de €2600 te betalen en daarnaast zou ons nieuwe maandelijkse voorschotbedrag op €550,- uitkomen. Daar waren we het niet helemaal mee eens…
Dus weer contact gehad. Het voorschotbedrag zou worden aangepast en we wachten nog steeds op akkoord voor de correctie.
Ondertussen speelt dit verhaal nu zo’n 4 maanden en ben ik er wel klaar mee. Ik heb zojuist weer een uur met de beste mensen van de NEM aan de telefoon gehangen en uiteindelijk heeft de werknemer de verbinding verbroken!
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag morgen mijn geld terug en aan het eind van de week een uitsluitsel over die correctie.
