Klacht: 503 error bij inloggen

[email protected] op 28 juni 2022 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inloggen bij NLE werkt al minstens een maand lang niet. Graag wil ik inzicht houden in mijn verbruik, dit is al die tijd dus al niet mogelijk. Wel telefonisch contact kunnen krijgen na 45(!!) minuten in de wachtrij te hangen. Wat overigens een vreselijk irritant wachtmuziekje heeft die zichzelf elke 25seconden herhaald.

Wanneer verwachtten jullie dit probleem opgelost te hebben? En een antwoord met onze specialisten zijn er druk mee bezig is niet erg geloofwaardig gezien de hoeveelheid klachten die al weken/maanden op internet te vinden zijn.

Het grappige is dat ik een dag na het telefonische contact een mail kreeg naar een online enquête over mijn tevredenheid, en je raad het al, ook dat linkje gaf een 503 melding.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik weer kan inloggen en als NLE een duidelijk eerlijk antwoord geeft waarom we niet kunnen inloggen. En wellicht een melding op hun website plaatst met dat mensen mogelijk een foutmelding krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 29 juni 2022 om 10:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

Sinds afgelopen maandag is deze storing verholpen. Om direct naar uw gegevens te gaan, heb ik zojuist een e-mail met een link naar u gestuurd.

Ik heb hier uw klacht gesloten.

Met vriendelijke groet,
NLE Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]