Mijn Klacht:
Inloggen bij NLE werkt al minstens een maand lang niet. Graag wil ik inzicht houden in mijn verbruik, dit is al die tijd dus al niet mogelijk. Wel telefonisch contact kunnen krijgen na 45(!!) minuten in de wachtrij te hangen. Wat overigens een vreselijk irritant wachtmuziekje heeft die zichzelf elke 25seconden herhaald.
Wanneer verwachtten jullie dit probleem opgelost te hebben? En een antwoord met onze specialisten zijn er druk mee bezig is niet erg geloofwaardig gezien de hoeveelheid klachten die al weken/maanden op internet te vinden zijn.
Het grappige is dat ik een dag na het telefonische contact een mail kreeg naar een online enquête over mijn tevredenheid, en je raad het al, ook dat linkje gaf een 503 melding.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik weer kan inloggen en als NLE een duidelijk eerlijk antwoord geeft waarom we niet kunnen inloggen. En wellicht een melding op hun website plaatst met dat mensen mogelijk een foutmelding krijgen.
