Klacht: Oplichting?

K. Krent op 31 juli 2023 over Nederlands Slaap Instituut in de categorie Stichtingen en verenigingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had ik maar eerder op internet naar dit bedrijf gezocht.
Dezelfde klachten als de anderen melders hier. Via huisarts doorgestuurd. Daar begint het al mee, ik zit helemaal vast en ben ziek ik ga niet voor niks naar een arts. Dit nare instituut maakt daar handig misbruik van. Over de rug van patiënten geld binnen harken.

Het zou allemaal vergoed worden werd mij verteld. Zowel contact met VGZ en NSI en SEIN gehad. De laatst 2 genoemde meerdere malen naar aanleiding van de onduidelijke folders. Aangezien ik niet normaal functioneer door o.a. extreme vermoeidheid heb ik mij in de luren laten leggen door NSI SEIN.

Dus in vol vertrouwen start ik het onderzoek met het bekende slaap meting kastje (polysomnografie ) thuis. Dit is zeker geen pretje, je slaapt door de bedradingen enz. nog slechter. Je ziet er uit als een soort Robocop.
Natuurlijk doorsta je dit om je doel te bereiken. Je wilt zo graag weer goed kunnen slapen.

Bij het ophalen van de apparatuur bleek de meting mislukt. De medewerker bleek een verkeerd kastje te hebben aangesloten o.i.d. Het onderzoek moest helaas overnieuw.
Hup, weer zo een vreselijke nacht voor mij maar oké.
Meting nummer 2 is ook mislukt werd mij de volgende ochtend medegedeeld.
Het moest weer overnieuw!! Dit heb ik geweigerd. ( achteraf gezien toen al het idee,klopt dit wel? )

Naar aanleiding van deze mislukte onderzoeken wilde NSI een telefonisch consult.
Om precies te zijn heb ik 20 min. met dhr. de Groot gesproken.
In dit gesprek hoor je hoe complex en uitzonderlijk jouw situatie wel niet is.
Het is dan ook noodzaak dat je een afspraak maakt voor een intake.
De dag voor de afspraak door de griep afspraak netjes geannuleerd en verzet. Kreeg ik binnen 2 dagen een gepeperde rekening van maar liefst bijna € 1700,- ! Voor wat???
2 mislukte metingen en een verkoop praatje van 20 min. ?

Kortom , nieuwe afspraak meteen ook geannuleerd. Van af dit moment zijn de telefonische discussies, getouwtrek en ellende over de factuur begonnen.
Na heel wat energie erin te hebben gestoken om op de 1e plaats van mijn klachten af te komen nu deze narigheid. Uiteindelijk ga je de strijd verliezen want je had al amper energie. Mooie tactiek om je de mond te snoeren en lekker te LATEN BETALEN. Natuurlijk dreigen met een deurwaarder.
Nu dikke pech en zit als nog aan een bedrag van rond de 900. Volgens NSI zijn hun heel coulant door mij middels een regeling af te laten betalen.

Echt schandalig ik heb alleen maar meer stress en meer slaap problemen. Geen enkele hulp gehad maar wel aftikken. Daarnaast weet ik niet echt meer waar je wel eerlijk geholpen word met deze klachten. Het gevoel dat ik wreed in de maling ben genomen blijft.

Gewenste Oplossing:

Dit moet stoppen! Mensen met een doorverwijzing naar SEIN of NSI NIET doen.
Geldklopperij en geen oplossingen voor je slaap problemen.
Van mij mag deze toko zo snel mogelijk worden opgedoekt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederlands Slaap Instituut

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederlands Slaap Instituut nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K. Krent