Klacht: ncrv gids

op 02 december 2016 over NCRV in de categorie Media

dinsdag geen ncrv gids ontvangen

we zijn tevreden met de bezorging op dinsdag.
van de week was er geen gids.

22 uur geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCRV over deze klacht.

17 uur geleden - Deze klacht is zojuist door NCRV in behandeling genomen

17 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCRV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCRV

Heeft op 02 december 2016 om 14:26 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Provoost,

Vervelend dat u geen NCRV-gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden NCRV-gids uiterlijk op zaterdag voor 18.00 uur.

Graag laten wij u weten dat u een bezorgklacht op 2 manieren aan ons kunt doorgeven: via het bezorgklacht contactformulier op onze website en via ons speciale 0900 nummer. Het nazenden van de gids wordt op deze manier automatisch verwerkt.
Een klacht doorgegeven via het algemene contactformulier of per e-mail wordt niet met voorrang opgepakt en pas later verwerkt. Hierdoor is het vaak niet meer mogelijk om een gids na te zenden.

Op dinsdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na dinsdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009035 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit dat onze uitleg u meer duidelijkheid heeft gegeven en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Reina Roor Klant Contact Centrum NCRV

Alle klachten die gemeld zijn door ncrv gids