Klacht: Levering pas na 3 maanden, maar ik wil het product niet meer!

Mirabelx op 19 augustus 2016 over NBD-AUCTIONS in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 mei heb ik een veiling gewonnen van een hoverboard, met leverdatum vrijdag 3 juni. Gelijk betaald en gevraagd of ze de hb wilden verzenden.
Vervolgens is de veiling aangepast naar ophaaldatum zondag 3 juli, maar dat kan ik niet bewijzen. Vervolgens heb ik 3 juli afgewacht maar op 4 juli kreeg ik een mail van NBD dat zij op deze datum niet konden leveren en dat het begin augustus zou worden.
Toen heb ik direct een mail gestuurd en gebeld dat ik van de koop af wilde zien en mijn geld terug wilde.

Geen enkele reactie. Telefonisch gaven ze aan dat ze mijn mail ontvangen hebben en deze door zullen sturen naar de betreffende afdeling. Maar nul reactie!

Maar tot mijn verbazing staat ineens omstreeks 8 augustus de hoverboard voor mijn deur. Letterlijk voor de deur, ook slechte service van DHL 🙁 ik was op dat moment zelf met vakantie.

Ik probeerde vanmorgen te bellen, maar ze nemen niet op. waarna ik de eerste versie van deze klacht heb geplaatst.

Update 13:00 uur 19 augustus:
Net eindelijk wel een medewerker aan de telefoon gehad (ik belde), en degene die erover gaat is met vakantie. Vervolgens is er een welles nietes gesprek, waarop NBD aangeeft enkel de bemiddelende partij te zijn en niet de verkopende partij? Dit lijkt mij enigszins vreemd aangezien ik toch echt mijn geld aan hen heb overgemaakt. Ook meldt degene aan de persoon dat de verkopende partij mijn verzoek tot ontbinding heeft afgewezen, wat vervolgens weer niet bij mij terecht is gekomen.

Maar NBD gaat nu hun juridische afdeling informeren omdat ik eerst deze klacht hier heb gemeld, zonder hen eerst hiervan op de hoogte te stellen.

Zeer onprettige samenwerking en mijn klacht is nog steeds niet opgelost! Ik kijk uit naar een voor beide partijen wenselijke uitkomst.

Gewenste Oplossing:

Graag verzoek ik de koop te ontbinden, de hoverboard op hun kosten retour te sturen en mijn geld terug te storten!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)
Alle klachten die gemeld zijn door