Klacht: Ik krijg nog 10.000 euro van je

op 09 februari 2017 over NBD-AUCTIONS in de categorie Online Veiling

IK KRIJG NOG 10.000 EURO VAN JE. WANNEER GA JE EENS BETALEN .. ZAL IK MIJN VERHAAL EENS OPENBAAR MAKEN. JE MOET GESTOPT WORDEN JE BLIJFT MAAR DOORGAAN MET OPLICHTEN.
Hij richt een bv op met als doel zo veel mogelijk mensen op te lichten. nadat hij in het nauw komt, laat hij de bv klappen. Hij handelt al velen jaren op deze wijze, Hij is bekend bij alle deurwaarders en advocaten. Keer op keer flikt hij dit

Ik heb velen politierapporten en aangiftes die mijn verhaal bevestigen. ook zijn ALLE deurwaarders en advocaten in de wijdde omtrek bekend met de praktijken.

Ik ben tevreden als hij opgesloten zit

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NBD-AUCTIONS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NBD-AUCTIONS nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NBD-AUCTIONS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NBD-AUCTIONS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NBD-AUCTIONS

Heeft op 26 april 2017 om 23:29 geantwoord

Beste Joanna J. Speel,

ik snap dat je boos bent, dat waren wij ook toen jij 2 loungesets bestelde en de rekening niet betaalde zoals beloofd. Helaas werd jij vervolgens binnen korte tijd ook nog door jouw huisbaas uit je huis gezet, waardoor het dagvaarden wat moeilijker ging. Uiteindelijk is dit toch gelukt en hebben we beslag gelegd op je vakantiegeld, bij het bedrijf waar jij inmiddels ontslagen was omdat je spulletjes van de baas gestolen had. Ik snap dat je dus boos was, maar goed, als je niet betaalt voor dingen die je bestelt, dan zijn dat de consequenties. Dat er ook al meerdere malen door meerdere mensen weer aangifte tegen je gedaan is deert jou niks. De Nederlandse politie kan je niet oppakken als je geen vaste woon en verblijfplaats hebt en nu lekker in Spanje zit.

Succes met je leven en als je nog stiekem briefjes in onze brievenbus gooit, zet er dan ook je contact gegevens bij. Ik denk dat vele mensen hiernaar op zoek zijn.

Groetjes!

Alle klachten die gemeld zijn door numijngeldterug