Klacht: NAW bonus niet gekregen

op 22 januari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik heb een telefoon bij Albert Heijn gekocht en een simkaart, ik zou bij aanmelding 5 euro bonus krijgen, die heb ik niet gehad. Meerdere malen via klantenservice telefonie kontakt gehad met AH, die beweren dat ze op 15 januari dit bonustegoed hebben toegevoegd, maar ik heb tot op heden niks ontvangen. Onderstaande mail kreeg ik vandaag.
Geachte heer/mevrouw Reinhard,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan AH Mobiel met betrekking tot de NAW-bonus.

Uit onze gegevens blijkt dat de NAW-bonus van €5,- op 16-01-2013 is toegevoegd aan uw tegoed. Het is dan ook niet mogelijk om dit nogmaals toe te kennen.

Onze excuses voor de ontstane verwarring.

AH Mobiel vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Klik op onderstaande link om te reageren op deze e-mail. Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe vraag in te sturen via het contactformulier op ahmobiel.nl/klantenservice.
Reactie versturen naar AH Mobiel
AH Mobiel Klantenservice

Dat ik gewoon krijg waar ik recht op heb, dus 5 euro extra beltegoed.
Ik ben over Albert Heijn als supermarkt heel tevreden, maar dit maakt dat ik naar een ander supermarkt overstap en voor mijn telefoon ook voor een andere simkaart ga als mijn huidige beltegoed op is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.