Klacht: navulling van micro pedi eeltverwijderaar

op 23 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Wij hebben een micro pedi eeltverwijderaar en hebben die een tijd geleden bij blokker gekocht. De navullingen waren ook altijd te koop bij blokker, wat eigenlijk toch logische is vind ik. Maar nu wilde wij gisteren avond ook navullingen kopen. Zijn er wel navullingen te koop maar die zijn veels te kort en passen ook niet. Een beetje vreemd vind ik dit want ze zijn wel voor de micro pedi word gezegd en ze passen niet. Ik vraag jullie vriendelijk of dit svp wel opgelost moet worden.

Dit moet opgelost worden. En de juise navullingen, die ook goed passen moeten weer leverbaar zijn bij blokker.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 23 september 2016 om 16:54 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Wat vreemd dat de navullingen voor uw Micro pedi eeltverwijderaar ineens niet meer passen. Graag hoor ik van u welk apparaat u precies heeft. Blokker heeft verschillende merken en modellen hiervan in het assortiment ( gehad). Wanneer ik weet welke eeltverwijderaar u heeft, kan ik voor u uitzoeken hoe het zit met de navullingen. Zou u dit willen doorgeven via info@blokker.nl. Graag onder vermelding van contactnummer 1219144. Ter attentie van ondergetekende kan uiteraard ook.

Saskia
Webcare