Klacht: Navman 5 navigatiesysteem uitverkocht

op 04 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Op dinsdagochtend 2 augustus 2016, ging ik rond 9.00 bij het Kruidvat Eibergen gelijk naar de Kassa omdat ik de Navman 5 navigatiesysteem wilde kopen. De medewerkster vertelde mij dat het Navman 5 navigatiesysteem al was uitverkocht. Toen ik uiteraard nogal verbaasd reageerde vertelde zij mij dat er al twee mensen vóór de openingstijd buiten hadden staan wachten en dat deze twee mensen de twee Navman 5 navigatiesystemen die zij in voorraad had, hadden gekocht.
Dit betekent dus dat op de eerste dag dat dit Navigatiesysteem werd aangeboden, deze al om iets over 9 uur was uitverkocht. Omdat er maar twee voorradig waren. Als goede klant ben ik dus hevig teleurgesteld!! De reclame geldt van 2 t/m 7 augustus 2016. De medewerksters van Kruidvat moeten dus vanaf de eerste dag (2 augustus) 9.00 uur al nee verkopen t/m 7 augustus. Ik vind dit dus eigenlijk anti reclame en een lokkertje.

Ik weet dat er in de folder staat “zolang de voorraad strekt” maar u zult het toch met mij eens zijn dat twee exemplaren geen “voorraad” is.

Graag wil ik alsnog dit navigatiesysteem voor de prijs van € 59,99. U kunt deze opsturen naar de Kerkstraat 12B, 5171BW Eibergen.

G.C. Schippers

Als ik alsnog de Navman 5 navigatiesysteem voor de prijs van € 59,99 in mijn bezit heb.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerritschippers