Klacht: Navigatie die het in 1 keer niet meer doet

op 22 juli 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin januari 2017 heb ik een navigatie gekocht bij xxl shop
Nu wil ik mijn navigatie opladen vanwege dat we op vakantie gaan. Maar de navigatie laad niet op en kan er geen contact meemaken. Heb gelijk xxl een mail gestuurd maar nu na enkele weken totaal geen reactie van hun. Terwijl er bij hun op de site staat dat ze binnen 2 dagen te beandwoorden. Maar niks

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn dat ik een andere navigatie of geld terug. Als ze vragen of ik de navigatie wil op sturen san vraag ik me af gaat het ook weken zijn dat ze er niks mee doen . Ik heb ook gelezen dat je word gewaarschuwd om het niet terug te sturen want dan ziecje helemaal niets meer Dus slechte reviews Dus nieuwe of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 01 november 2017 om 19:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat het door u ontvangen horloge niet naar behoren werkt.
Dat betreuren wij om te vernemen, graag reageer ik dan ook op uw klacht.

Allereerst onze excuses dat het artikel niet naar behoren werkt.

Zie dat uw bestelling op 9 januari geplaatst is en deze 10 januari geleverd is.
Het garantie termijn gaat dan in op 11 januari.

Het garantie termijn op het betreffende artikel bedraagt 4 maanden.
Dit betekent dat het garantie termijn eindigt op 10 mei.
Uw reactie dateert uit juli, helaas was het garantie termijn dus al verstreken en kunnen wij u geen garantie aanbieden.
Wel kunnen wij u uit coulance een korting aanbieden op hetzelfde of een ander product.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag.
U kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop

Heeft op 01 november 2017 om 20:20 geantwoord

Het gaat niet om een horloge maar een navigatiesysteem.
Belachelijk dat dit zolang duurt met een oplossing.
Schiet hier niet mee op.

Alle klachten die gemeld zijn door brigittevandenderen