Klacht: Nauwelijks hotels beschikbaar

op 20 januari 2014 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Ik heb een hotelovernachting voucher aangeschaft om met mijn vriend in het weekend dat we een halfjaar samen zijn een weekendje weg te gaan. Met deze voucher kun je 4 kalenderweken voor aankomst boeken.. Dat is dus vandaag.
Nou keek ik vandaag rond 12:30 en was er dus niets beschikbaar in West-Nederland.. Het plan was om naar Wassenaar te gaan, maar er is dus niets beschikbaar wat ook maar enigszins in de buurt is… Terwijl we hier nu toch al een aantal weken naar uitkijken…

Tóch een hotelovernachting van 15-02 op 16-02 2014. Het liefst natuurlijk in Wassenaar, maar in de buurt is ook prima.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 07 februari 2014 om 16:29 geantwoord

GAsten gewezen op de voorwaarden.
als er verdere klachten zijn, kan er contact opgenomen worden met webcare@fletcher.nl.
Fletcher Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door kimvwensen