Klacht: Reserveringen niet up to date

Helene1985 op 10 maart 2021 over Natuurhuisje in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb tot 2 maal toe een huisje gereserveerd, twee keer (iedere keer andere datum) is het afgewezen omdat hun reserveringen niet up to date waren! Ik begin te denken dat de reden is dat ik kinderen meeneem.
Dit kan toch niet, is niet professioneel!

Gewenste Oplossing:

Als de gegevens op de website up to date zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Natuurhuisje over deze klacht.

Bericht van Natuurhuisje

3 jaren geleden - Goedemiddag Helene, Bedankt voor je bericht. Ik snap dat het erg vervelend is om een boeking te maken die vervolgens afgewezen wordt. Wanneer je een boeking maakt geven wij aan dat een verhuurder deze boeking eerst nog moet goedkeuren. Het kan daarom voorkomen dat een verhuurder de boeking dan afwijst. We vragen verhuurders de kalender goed up to date te houden. Helaas is het nu 2 keer voorgekomen dat de verhuurders beide de kalender niet up to date hadden. Dat is natuurlijk erg vervelend. Mocht ik je kunnen helpen met het maken van een nieuwe boeking hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Team Natuurhuisje

Reactie van de melder van de klacht Helene1985

3 jaren geleden - Hallo, Het was tweemaal een boeking bij dezelfde verhuurder. Ik verwacht eigenlijk dat de verhuurder dit up to date houdt... en zeker als het net is gebeurd dat je verhuurders afwijst omdat hun agenda niet up to date was. Nu denk ik dat ze ons afwijzen omdat ik 2 kinderen heb... Kunnen deze mensen hierover aangesproken worden? Ik wil wel opnieuw boeken maar misschien is het dan weer een teleurstelling....

Bericht van Natuurhuisje

3 jaren geleden - Goedemiddag Helene, Bedankt voor je bericht. Ik heb de advertentie even voor je nagekeken en ik zie dat de verhuurder de advertentie ondertussen offline heeft geplaatst. Het was niet meer mogelijk om te boeken voor dit huisje. Echter had de verhuurder dat nog niet bij ons doorgegeven vandaar dat jij alsnog een boekingsverzoek kon indienen. Mocht je een alternatief huisje willen zoeken helpen we je graag! Als je dan een mail stuurt naar [email protected] kunnen we met je meezoeken naar een geschikt huisje! Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Natuurhuisje

Alle klachten die gemeld zijn door Helene1985