Klacht: Nationale tijdschriftenbon niet meer geldig

op 15 december 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 19 januari 2018 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Velden,

Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.

Zou u met de code contact willen opnemen met ons zodat we de coulance regeling kunnen aanvragen voor u. Als de 2 jaar verstreken zijn wordt er EUR 5 gereken aan administratie kosten.

Dit kan op telefoon nummer 088-5500198, doe dit a.u.b. voor april daarna is er geen gebruik meer te maken van de coulance regeling.

Mocht er nog iets zijn waar wij u mee kunnen helpen dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Santje17