Klacht: Gebrekkige en onduidelijke communicatie m.b.t. het verplaatsen van een concert

Op 19-09-2015 20:00 zijn er door mij 4 kaartjes besteld, betaald en geprint voor het Tina concert van Nick en Simon. Op 18-12-2015 kwamen wij er, staand voor een donker Ahoy (wij waren trouwens niet de enige) ,achter dat het concert verplaatst was naar 19-12-2015. Na telefonisch contact met de NTK bleek er een mail gestuurd te zijn op 2-12-2015 met als titel: “Uw bestelling bij NTK-print uw tickets”. Op 18-12-2015 heb ik deze mail geopend. In deze mail staat nergens expliciet vermeld LET OP: het concert is verplaatst. Dit is de enige mail van de NTK welke door mij is ontvangen.
De NTK beweert nu dat er” op 5 verschillende momenten” mails gestuurd zijn. Ik heb deze mails NOOIT ontvangen en dus NOOIT kunnen openen. Ik kan dit niet bewijzen maar de NTK wel, door het inzichtelijk maken van hun loggegevens, waar ik herhaaldelijk om heb gevraagd. De NTK doet dit wel bij andere ouders om hun gelijk aan te tonen, maar wil dit nu niet doen omdat dit hun ongelijk aan zal tonen.

Door de algeheel gebrekkige en onduidelijke communicatie vanuit de NTK m.b.t. de verplaatsing van het concert zijn wij niet in staat gesteld het concert bij te kunnen wonen.
Ik vind het niet meer dan redelijk om mijn geld terug te krijgen (desnoods een tegoedbon voor onbepaalde tijd).

Alle klachten die gemeld zijn door