Klacht: Annulering tickets

hckz op 23 maart 2018 over Nationale Theaterkassa in de categorie Internetshops - Kaarten- en ticketverkoop

Wij hebben 5 tickets gekocht voor het concert van Nick en Simon op vrijdag 13 april. Per kaartje 43,00 euro per kaartje. Nu wordt ineens het concert geannuleerd vanwege tv opname in het buitenland. Omboeken lukte niet omdat alles uitverkocht was binnen onze mogelijkheden dus krijgen ons geld terug zeiden ze. Maar er werd niet bijgezegd dat je je Reserverings kosten niet terug krijgt. Ik vindt dat echt belachelijk. Ik moet er hard voor werken en ik annuleer niet. Ik heb een gehandicapte dochter met down en autisme en geloof me het was geen pretje om haar uit te gaan leggen dat haar verjaardag’s kado… het concert nu geannuleerd werd en Wij er dus niet heen gaan. Ik wil ook mijn 17,50 terug dat zou eerlijk zijn. Zij annuleren dus ik vindt het zijn hun kosten.

Als ik ook mijn 17,50 terug gestord krijg. dan kan je zeggen.... in mijn geval telefonisch..... u krijgt u geld gewoon terug bij annulering maar niet als je een gedeelte ervan inhoud. En nu na een telefonisch contact zegt... het staat wel in onze voorwaarden. Dat vindt ik niet kloppen en geen reclame.

Alle klachten die gemeld zijn door