Klacht: National Tijdschriftenbon ineens 1,5 week minder lang geldig?!

op 31 mei 2016 over Sanoma in de categorie Media

1e mail Verzonden op 31.05.16
Beste klantenservice van Sanoma,
Als ik mijn code invoer is mijn nationale tijdschriftenbon volgens de website geldig tot 29-5-2016 maar dat klopt niet want de uitgifte datum is 8-6-2015, hij zou dus geldig moeten zijn tot 8-6-2016. Kunt u dit probleem z.s.m. oplossen voor mij a.u.b.? Alvast bedankt. Mvg, Judith

Antwoord op 31-5-2016
Bedankt voor uw bericht.
Uw bon is bij ons afgenomen met een geldigheidsdatum tot 29-05-2016. Wij betreuren het dat uw Nationale Tijdschriftenboncode is verlopen. Helaas kunnen wij deze niet opnieuw activeren omdat de expliciete geldigheidsdatum leidend is en dit tevens een keuze is geweest van het bedrijf die de Nationale Tijdschriftenbon bij ons heeft afgenomen.
Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Mijn antwoord verzonden op 31-5-2016
Beste Sanoma klantenservice,
Heeft u gezien dat de bon 1 jaar geldig is na de datum van uitgifte? Dat staat heel duidelijk in de bijlage (kunt u die niet lezen? Dan stuur ik hem via een ander e-mailadres) En de uitgifte datum is 8-6-2015!
Ik ga absoluut niet akkoord met jullie antwoord! Ik heb betaald voor mijn bon die geldig is tot 8-6-2016, hoe jullie aan de datum van 29-5 komen (1,5 week eerder) weet ik niet maar dat is zeker niet juist. Het bijbehorende bedrag en de rentepunten zijn beide afgeschreven op 8-6-2015, wat dus dezelfde datum is als de uitgifte.
Ik heb lang gewacht met activeren omdat ik wil dat mijn abonnenemt in de zomer ingaat, lekker lezen in de zon (dacht ik).
Als deze fout bij een ander bedrijf/afdeling (Rentepuntenwinkel van ING bijvoorbeeld) ligt dan verzoek ik u vriendelijk om dit bericht door te sturen aan degene die hier over gaat.
Mvg, Judith

Ik ben tevreden als de bon geldig is tot 8-6-2016 of als het probleem bij de Rentepuntenwinkel van ING ligt dat Sanoma dan contact met hun opneemt en dat zij het probleem oplossen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 01 juni 2016 om 12:13 geantwoord

Beste mevrouw van Batenburg,

Hartelijk dank voor uw bericht. We kijken bovenstaande graag nog eens goed na maar hebben daar wat meer informatie voor nodig. Graag ontvangen we van u uw adresgegevens en de code die op de bon staat. Dan kijken we het na.

Alvast bedankt.

met vriendelijke groet,
Webcare Team Sanoma

Heeft op 03 juni 2016 om 14:34 geantwoord

Ik ga mijn gegevens niet openbaar op deze site zetten dus mijn mail zou voldoende moeten zijn maar ik heb niks meer gehoord.
Maandag a.s. is het 6/8, hoor ik vandaag/maandag nog iets van Sanoma?

Reactie van de melder van de klacht jvanb

11 maanden geleden - Sanoma hoor ik nog iets van jullie???

Reactie van de melder van de klacht jvanb

11 maanden geleden - Nadat ik alle bewijzen had doorgemaild (belachelijk dat ik dit überhaupt moest doen maar oke) snapte Sanoma eindelijk dat ik gelijk had en stuurden ze een nieuwe code voor een nationale tijdschriftenbon. Goed opgelost eindelijk. Bedankt Sanoma!

Alle klachten die gemeld zijn door jvanb