Klacht: Nano simkaart

op 06 oktober 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij belsimpel een nieuwe telefoon gekocht nou kon er in deze telefoon geen simkaart je moest namelijk een nano simkaart erbij kopen dat is een kleinere variant ik krijg de volgende dag mijn nieuwe telefoon heelemaal blij ook de bezorging was top alleen het simkaartje werkte niet ik gebeld met KPN vertelde zij dat het simkaartje normaal gesproken gratis zou zijn als je het bij hun ophaald en dat een telecom bedrijf nooit simkaarten kan verkopen als het gaat om nummer behoud die zouden alleen bij de provider te halen zijn anders werkt het niet ik vind het maar raar ik betaal 6 euro voor iets dat gratis hoort te zijn en wat niet werkt

Gewenste Oplossing:

Ik zou het zeer prettig vinden om mijn geld terug te krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 28 oktober 2016 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Loek.s