Klacht: Nano simkaart

op 06 oktober 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Ik heb bij belsimpel een nieuwe telefoon gekocht nou kon er in deze telefoon geen simkaart je moest namelijk een nano simkaart erbij kopen dat is een kleinere variant ik krijg de volgende dag mijn nieuwe telefoon heelemaal blij ook de bezorging was top alleen het simkaartje werkte niet ik gebeld met KPN vertelde zij dat het simkaartje normaal gesproken gratis zou zijn als je het bij hun ophaald en dat een telecom bedrijf nooit simkaarten kan verkopen als het gaat om nummer behoud die zouden alleen bij de provider te halen zijn anders werkt het niet ik vind het maar raar ik betaal 6 euro voor iets dat gratis hoort te zijn en wat niet werkt

Ik zou het zeer prettig vinden om mijn geld terug te krijgen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 28 oktober 2016 om 15:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Loek.s