Klacht: Nalevering planken ivm kapotte planken

op 31 oktober 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

2 weken geleden had ik een kast opgehaald bij leen bakker te arnhem. Hiervan bleken 2 planken krom te zijn. Gelijk de dag erna zijn we naar leen bakker geweest met onze klacht en hier werden we met open armen ontvangen en gemoedelijk geholpen want de 2 planken werden nabesteld. Nu zeiden ze dat ze afgelopen dinsdag a woensdag binnen zouden zijn. Maar nu is dit nog niet het geval. Na paar keer heen en weer bellen kunnen we ook geen ene indicatie krijgen van hoelang het duurt en dit vinden we heel vervelend.

Ten eerste een tip: beloof de klant geen levertijd als je er niet aan kan voldoen.

Ten tweede zijn wij pas tevreden als er zo snel mogelijk de planken er zijn. En dat het contact tussen leen bakker en leveranciers dusdanig beter word dat ze levertijden kunnen weten.

Alle klachten die gemeld zijn door Leroydekker19