Klacht: Nalevering Mes en Bestek actie Villeroy & Boch

op 10 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Lang gespaard om deze set bij elkaar te krijgen.
Helaas moest ik diverse artikelen nabestellen.
Tussendoor een mail gehad dat de levering langer zou duren.
Toen in mij ik nog niets gehoord had heb ik eerst via mail contact gezocht: geen antwoord.
Daarna nog eens diverse mailcontacten, maar steeds geen antwoord.
Daarna diverse telefonische contacten: we gaan het uitzoeken, u wordt gebeld. Nooit teruggebeld.
Diverse malen in de winkel gevraagd: nog niet binnen.

Afgelopen week weer gaan vragen in de winkel, krijg ik te horen: alle artikelen die niet opgehaald zijn zijn terug gestuurd.

Mail contact met Albert Heijn en nu wel antwoord: de spullen zijn inderdaad teruggezonden, maar kan niet meer geleverd worden.

Graag had ik gewoon de door mij nabestelde artikelen ontvangen. Ik heb vaak genoeg geinfomlrmeerd naar de status en Albert Heijn is in gebreke gebleven, dus gewoon de bestelde artikelen leveren.

Indien men blijft weigeren dan wens ik alle door mij al gekochte artikelen van de set retourneren. Ze zitten nog in de verpakking, omdat ik niets kan met een halve set.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KVDW1983