Klacht: Nalevering bestekactie

op 11 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een koksmes wat ik graag wilde hebben was niet meer voorradig maar wel.na te bestellen. Hierover een mail.gekregen dst het enkeke maanden zou kunnen duren maar dat ik tzt een mail zou krijgen. Deze mail echter nooit ontvangen daarom zelf contact gezocht. Vrij arrogant antwoord van AH ,sorry maar dat ze het nu niet meer kunnen leveren en dat ik maar in de winkel op had moeten letten of het mes weer voorradig was.
Ik kwam alleen bij AH omdat ik door AH gelokt ben met deze actie. Daarom heb ik nooit in de winkel kunnen zien dat het mes weer voorradig was.
Ik heb gewacht op de door AH beloofde e -mail.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het koksmes waar ik voor gespaard heb en waarvoor ik mijn boodschappen bij AH heb gedaan. Het is mij in een e-mail beloofd en toegezegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renata1970