Klacht: NALEVERING 3E COLLIE HOEKBANK

op 02 juli 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Goedemorgen,

Nog steeds geen actie van uwer zijde wanneer krijg ik mijn compleet bankstel. Ik zit al 4 weken op een stoel. Wanneer komt u als Otto met een oplossing!!

Ik heb toch ook de volledige prijs aan u betaald dan verwacht ik ook een compleet bankstel!

Ik verwacht dat u per direct contact met me opneemt en zorgt dat het bankstel compleet geleverd wordt!

Anders ben ik genoodzaakt om andere stappen te ondernemen, zo gaat u toch niet met klanten om, slechte service!

Sandra Vermeirssen-Ottjes
06-38408141

Van: MSMT Vermeirssen [mailto:vermeirssen@zeelandnet.nl]
Verzonden: maandag 11 juni 2018 08:26
Aan: ‘Otto Klantenservice’
Onderwerp: klantnummer 29670842 KLACHT
Urgentie: Hoog

Geacht heer, mevrouw,

Via deze mail wil ik een klacht indienen inzake de bestelde hoekbank. Ik heb op 28 mei een halve hoekbank ontvangen en ben nog steeds aan het wachten op de andere helft van de hoekbank. PostNL heeft 2 collies geleverd ipv 3. De 3e collie stond nog in een ander DEPOT werd me medegedeeld. Wanneer krijg ik deze nalevering dan??

Ik verzoek u om per direct om ervoor te zorgen dat wij een complete hoekbank ontvangen van u. Ik heb toch ook de complete rekening betaald en niet de helft.

Ik wacht uw spoedige reactie af of een belletje!

Sandra Vermeirsen-Ottjes
Gsm 06-38408141

WANNEER DE 3E COLLIE GELEVERD IS OP SCHONEVELD 1 TE BRESKENS ZONDER KLEURVERSCHIL OF BESCHADIGINGEN.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 30 augustus 2018 om 10:28 geantwoord

OTTO heeft de bovenstaande klacht opgelost en de klant heeft haar bankstel uiteindelijk compleet ontvangen op 22 juni 2018. 1 van de 3 pakketten stond op het verkeerde depot van onze bezorgdienst, hierdoor is helaas vertraging ontstaan en kon niet alles op de zelfde dag geleverd worden bij de klant.

OTTO
Aftersales

Heeft op 04 september 2018 om 17:44 geantwoord

bijna 4 weken moeten wachten op het laatste pakket, dit noem ik niet echt vertraging!

Alle klachten die gemeld zijn door klacht nalevering hoekbank