Klacht: Nalatigheid Woonbedrijf ieder1

op 11 oktober 2017 over Woonbedrijf ieder1 in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In februari 2017 ben ik in een woning komen wonen van woonbedrijf ieder1, in oktober kom ik er door de postbode pas achter dat naast dat ik een brievenbus in mijn eigen voordeur, een postvak heb naast de deur van de buurman.. hier lagen dus allemaal rekeningen met aanmaningen in die woonbedrijf ieder1 niet wilt vergoeden, echter komt het door hun nalatigheid dat ik niet wist dat daar een postvak zat!!!!!

Gewenste Oplossing:

In plaats van een VVV bon te sturen zou ik graag zien dat ze mijn extra kosten vergoeden omdat het de schuld is van woonbedrijf ieder1 dat ik extra kosten moet gaan betalen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbedrijf ieder1 over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Cas_0570