Klacht: Nalatigheid Telfort

op 04 juli 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

telfort vroeg mij over te stappen van kpn naar telfort.
O.K
telfort zou voor alles zorgen.
Maar vergeet dat door te geven aan kpn. Zodoende zit ik met 2 facturen.
Was ik maar niet overgestapt
Zit al 4 weken met stress.
Is dat de bedoeling?
Telfort zegt betaal maar, wij vergoeden wel.
Ik wil dit zwart op wit.
Het is niet gering ruim 200 euro voor te schieten tot 22 aug.
Laat telfort de fout goed maken en rechtstreeks aan kpn betalen
Julle vragen mij over te stappen,had ik het maar nooit gedaan .

Gewenste Oplossing:

Als ik niet opgezadeld ben met een post van ruim 200 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door h.vergeer1@gmail.com