Klacht: Nalatigheid Amac

op 09 juni 2017 over Amac in de categorie Computerwinkels

Op 29 mei 2017 heb ik mijn mac ingeleverd bij een Amac winkel in Den Haag. Het probleem was dat hij traag liep. Deze is na een onderzoek van een werknemer opgestuurd naar hoofdkantoor Utrecht. Op 1 juni heb ik bevesting gekregen dat hij was aangekomen en op 2 juni kreeg ik al een prijsopgave van het probleem en onderdelen. Hier heb ik per direct op gereageerd waarna ik een geschreven mail kreeg dat mijn mail was ontvangen en het doorgestuurd zou worden naar technische dienst om de onderdelen te bestellen.

9 juni opnieuw contact gehad aangezien het erg lang ging duren. Hier werd mij verteld dat ze nooit een reactie hebben gekregen. Erg vreemd aangezien ik zelfs 2 mailtjes kreeg van hen dat ze mijn mail hadden ontvangen en ermee aan de slag gingen. Erg onzorgvuldig. Nalatigheid van Amac. Helaas moet ik nu nog een week wachten………..

Amac zou mij tegemoet komen met excuses en het resterend bedrag te laten vervallen dan wel niet een deel ervan te betalen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniel356