Klacht: Naheffing ivm fout koopjedeal met korting

op 14 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Beste,

Onlangs heb ik me laten verleiden na een reclame op de tv, een aankoop te doen bij koopjedeal. Nadat ik mijn bestelling had gedaan en had betaald, is mijn bestelling geleverd.

Nadat dit is gebeurd, kreeg ik een email met de boodschap dat mij €10,- teveel aan korting was gegeven. Voor alle overlast hiervan werd mij gevraagd €7,50 terug te storten ipv €10,-.

Nu ben ik van mening dat ik na het betalen een overeenkomst had. Het is niet mijn fout dat mij een verkeerd bedrag is aangeslagen. Aangezien deze korting een korting was die redelijkerwijs valt te verwachten, ben ik van mening dat mij hierin niet valt aan te rekenen dat er een fout is gemaakt.

Ik ben dan ook niet voornemens wat voor storting extra te doen.

Ordernummer: 202893432

Als ik binnen drie werkdagen een reactie krijg, waarin mij excuus wordt gemaakt en het verzoek tot extra betaling wordt ingetrokken.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 14 september 2018 om 15:58 geantwoord

Wijzigen
Beste Jeroen van der Zwan,

Helaas is er door een systeemfout een te hoge korting toegepast. Deze korting had €2.50 moeten zijn in plaats van 10,-.
Vandaar ons verzoek om een bedrag van €7,50 naar ons over te maken.

Uiteraard kunnen wij u niet dwingen om dit te doen en wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u dit dan ook niet vrijwillig zult doen.

Roos
Team Webcare

Heeft op 14 september 2018 om 16:16 geantwoord

Een schandalige reactie. Eerst mij met kortingen binnen lokken, dan een overeenkomst aangaan en hierna mij een naheffing van doen, waar pas na klagen duidelijk word dat ik niet gedwongen kan worden door te betalen. Hoezo transparant? Leuk geprobeerd, maar nu even niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Obi one1